Klachten procedure

Klachtenreglement 

Bij het bedrijfsartsen bureau staat een goede samenwerking en tevredenheid van klanten, werkgevers en medewerkers centraal. Toch kan het voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent. We vinden het belangrijk dat je dit met ons kunt delen, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen en onze dienstverlening kunnen verbeteren. 

Wat verstaan we onder een klacht? 

Onder een klacht verstaan we onvrede over onze dienstverlening of over de manier waarop je bent behandeld door één van onze medewerkers. Dit kan bijvoorbeeld gaan over communicatie, bejegening of de inhoud van een advies. 

Hoe kun je een klacht indienen? 

Je kunt je klacht eenvoudig aan ons doorgeven. Dat kan per e-mail, per brief of via het klachtenformulier op onze website. Vermeld daarbij alsjeblieft: 

Je kunt je klacht richten aan: 
Het bedrijfsartsen bureau – klantenservice 
E-mailadres: info@bedrijfsartsenbureau.nl 
Postadres: Hoevenweg 15, 5652 AW Eindhoven 

Wat gebeurt er met je klacht? 

Zodra we je klacht hebben ontvangen, krijg je binnen vijf werkdagen een bevestiging. Daarna gaan we zorgvuldig aan de slag met het onderzoeken van de situatie. We luisteren naar je verhaal en – als dat nodig is – spreken we ook met de betrokken medewerker(s). 

Je ontvangt uiterlijk binnen vier weken een inhoudelijke reactie. Lukt het ons niet binnen die termijn te reageren, dan laten we je weten waarom het langer duurt en wanneer je een antwoord kunt verwachten. 

Vertrouwelijke behandeling 

We behandelen je klacht altijd vertrouwelijk. Alleen medewerkers die betrokken zijn bij de behandeling van je klacht hebben inzage in de informatie die je met ons deelt. 

Wat als je het niet eens bent met de uitkomst? 

Als je niet tevreden bent met de manier waarop je klacht is afgehandeld, kun je je – afhankelijk van de aard van de klacht – wenden tot een externe instantie, zoals een onafhankelijke klachtencommissie, uw branchevereniging of de Inspectie SZW. 

Jouw mening telt 

Iedere klacht helpt ons om beter te worden. We registreren klachten (geanonimiseerd) en nemen ze mee in onze kwaliteitsverbetering. Zo dragen je opmerkingen bij aan een betere arbodienstverlening voor iedereen.